Spune-mi cat de-ndragostita te simti, ca sa-ti spun cat de frumoasa esti

Zilele trecute am dat o raita prin magazinele de haine, ca tot se schimba sezonul, deci e musai si garderoba. Deocamdata, doar in recunoastere. Turuiam vesela printre  rafturi, cu un Bogdan frumusetea-este-in-tine_despre-frumusete-300x224amuzat pe urmele mele, facand si desfacand tinute, explicandu-i ce si cum se asorteaza si ce n-ar trebui in veci sa-mbraci. Chestii de importanta vitala, stiti voi… Si ajung in zona fustelor si mi se lipesc ochii pe o fustita mini, din piele-ntoarsa cu o croiala ce mi-a sucit mintile instant. Deja in mintea mea o si asortam cu cizmele inalte din cutia de pe sifonier, bluzita noua de jerse ce inca n-o imbracasem, jacheta de piele-ntoarsa si o poseta mortala ce-o vazusem cateva rafturi mai incolo… cred ca ochii imi tradau activitatea cerebrala febrila, pentru ca iubitul meu luase o figura de motan prins la oala cu smantana, figura ce-o stiam deja prea bine ca sa nu ma pufneasca rasul. Am ras amandoi, complici si ne-am continuat sondajul fashionist.

De ce-am ras? Din suflet… vedeti voi, sa ai aproape 40 de ani si sa vorbesti cu dezinvoltura despre cum ai asorta tu o fusta scurta la garderoba ta, in prezenta barbatului ce-l iubesti si acesta nu numai ca nu are reactii gen”‘ femeie, ai patruj” de ani maine, poimaine, cum sa imbraci asa ceva?”, ba mai si rade incantat de vivacitatea ta, e mare lucru! E mare lucru sa intalnesti barbatul ce te face sa visezi cu ochii deschisi, dar sa si ai curajul sa vorbesti despre visurile tale, barbatul ce te vede frumoasa in tot ce esti, in kg in plus, in cearcanele de nesomn, in izbucnirile de frustrare, in sporovaitul cu sau fara sens… barbatul ce ”te creste” si te motiveaza, fara exces de vorbe sau risipa de complimente. Barbatul tau, cel ce l-ai visat ani in sir, despre care  ti s-a spus ca-i doar o fantezie absurda, nu numai ca exista, dar, culmea norocului, l-ai si-ntalnit si te si iubeste!  O astfel de dragoste este cea mai buna crema anti-rid, cea mai bogata sursa de buna dispozitie si ras cu hohote, cel mai plauzibil motiv de zambit prosteste, de umblat cu capul in nori si de dat foc casei, pentru ca mintea ta e ocupata cu norisori pufosi si roz, in loc sa judeci la rece. Dar totul e perfect in lumea aia sucita, pentru ca endorfinele se-mbulzesc in orice coltisor si celula din creierasul tau si nu mai gandesti limpede. Si ti-e bine.

Frumusetea unei femei e data de atitudinea ei. Iar o femeie indragostita are un glow special, ceva ce-o face sa atraga atentia si privind-o sa poti spune fara rezerve: ”uite o femeie frumoasa!” Frumusetea nu e o nevoie, ci un extaz!

Cel mai frumos make-up al unei femei este pasiunea, dar cosmeticele sunt mai usor de cumparat , spunea Yves Saint Laurent.

Eu zic ca dragostea e si mai ieftina si mai sanatoasa!! 😉

+Audrey-Hepburn-Quotes-1

Your two pennie's

